dijous, 21 d’octubre del 2010

Crisi argumental

Ho reconec, sempre és bo fer-ho, estic patint una gran crisi argumental. No se m'acut cap tema que pugui fer-vos passar una xic l'estona d'aquesta monòtona i enfeinada vida. I això que d'idees en tinc, però no aconsegueixo materialitzar-les. Pel meu cap van rondant imatges, sons, personatges i colors, però quan ho vull unir el resultat no acaba de ser com voldria.

Se m'ha assecat el cervell?
Las neuronas están fritas, com diria aquell?

En tot cas, el Mongetes Mutants veurà la llum pròximament. De moment, us deixo amb un paratge del Nou Testament, concretament el paratge que en teoria si el llegeixes et fa sortir de la crisi (es veu que és bo per qualsevol crisi; estaven en tot aquests catòlics!):

Atansem-nos, doncs, amb confiança al tron de la gràcia, a fi que rebem misericòrdia i trobem gràcia per un auxili oportú
Hebreus, 4:16


Veieu? Això funciona! Ara mateix estic d'una inspiració extrema. No us ho hauria de dir per temes de copyright i tot això, però ara mateix m'ha vingut al cap la que serà la propera història del Mongetes Mutants, només us deixaré algun petit detall: una història d'amor, vampirs, homes llops, una noia normal i un títol obscur: A trenc d'alba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada