dissabte, 14 de novembre del 2009

Benvinguts!

El perquè de tot plegat...

Sí, ho reconec: jo era dels que no tenia no tenia fotos pel fotolog i l'utilitzava per escriure autèntiques "parrafades". Després, coses de la moda, em vaig passar al feisbuc; però no era el mateix, ja que havia de sintetitzar tot el que veia en una simple frase, que moltes vegades restava encoberta per milers de grups estúpids (dels quals jo m'hi he afegit en la gran majoria).

Davant d'aquesta crisi, les meves neurones s'han reunit en petit comitè, han deliberat, han mirat vídeos, escoltat les esmenes i els testimonis i han arribat a un acord: manar-me a fer un bloc. Ara bé el gran problema... quin tipus de bloc? Doncs bé, això ja s'anirà veient; però el meu objectiu és escriure sobre el que em vingui al cap, des de grans parides fins a autèntiques filosofades.

Molt bé, ja tenim bloc i el perquè del bloc, ara la qüestió és: i el títol? Mongetes mutants?

Benvinguts!

3 comentaris:

  1. Alel·luia!

    Saps que tots ho estàvem esperant!

    Ara aviam si dura l'invent.

    ResponElimina
  2. Hola hola!
    tu també pel món dels blocs!?
    doncs, benvingut!!!

    ResponElimina
  3. Tu també tens blog?! I jo sense saber-ho!
    BENVINGUT DONCS!

    A veure si animem a més filòlegs!


    Judit.

    ResponElimina